Novo je istraživanje pokazalo kako LGBT tinejdžeri koji se autaju u školi kasnije imaju više samopouzdanja i manje su skloni depresiji od vršnjaka koji u školi skrivaju svoju seksualnu orijentaciju ili rodni identitet.

No, bez obzira jesu li se autali ili ne, učenici su zbog toga što su LGBT doživjeli neki oblik zlostavljanja u srednjoj školi, utvrdili su znanstvenici sa Sveučilišta Arizona. Ipak, oni koji su u srednjoj školi bili otvoreni prema svojoj seksualnoj orijentaciji ili rodnom identitetu kao mladi odrasli ljudi imali su više samopouzdanja i bili su zadovoljniji životom za razliku od vršnjaka koji se nisu autali ili onih koji su pokušali sakriti svoju seksualnu orijentaciju ili rodni identitet, prenosi University Herald News.

Oni koji su se autali u školi, također su kasnije bili manje skloni depresiji, a rezultati su se pokazali istima bez obzira na spol i nacionalnost.

"Za naše je mentalno zdravlje presudno da možemo biti ono što jesmo"

"Sve dosad nismo postavljali ključno pitanje: donosi li autanje u školi prednost i prevagu nad povećanim rizikom od zlostavljanja LGBT tinejdžera? Naše istraživanje pokazuje pozitivan utjecaj autanja na zdravlje tinejdžera i mladih odraslih ljudi'', rekao je u priopćenju Stephen Russell, direktor Instituta Frances McClelland za djecu, mlade i obitelj. Dodao je kako će nova saznanja, koja pokazuju da autanje u školi dobro utječe na zdravlje u kasnijoj dobi, biti značajna u educiranju roditelja i školskih djelatnika o tome kako pružiti najbolju podršku LGBT učenicima.

"Ohrabruje činjenica da smo utvrdili kako je autanje dobro za učenike. To je jasno povezano sa svime što nam je poznato o identitetu. Za naše je mentalno zdravlje presudno da možemo biti ono što jesmo'', izjavio je Russell.

Istraživanje je detaljno opisano u Američkoj reviji za ortopsihijatriju (American Journal of Orthopsychiatry).

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.