Znalcima vina dobro poznati brand Iskrena vina Matković, koji u kreaciji etiketa umjesto marketinških floskula naglasak stavlja na iskrene trenutke u kojima se mnogi prepoznaju, uz pomoć agencije Señor odlučili su podržati svaku iskrenu ljubav posebnom edicijom njihovog cabernet franca koji je od danas u prodaji. Ususret zagrebačkom Prideu posebni omot u duginim bojama progovorio je protiv etiketiranja i podržao ljubav u svim oblicima.

"Dobro da sam otvorio još jedan cabernet franc i povukao gutljaj. Mislim da mu nikad ne bih rekao da ga volim", jedna je od poruka koje se nalaze na etiketama branda Iskrena vina Matković, koja se i prije nalazila u prodaji, ali ih od danas možete naći u prodaji u posebnom omotu duginih boja.

Posebnim omotom u duginim bojama protiv etiketiranja  

Kako i zašto otkrio je Vanja Blumenšajn, kreativni direktor agencije Señor, za crol.hr:

"Uz Iskrena vina ljudi mogu doživjeti i proživjeti razne realne životne trenutke i iskustva. Umjesto marketinških floskula, u kreaciji etiketa naglasak je uvijek stavljan na iskrene trenutke u kojima se mnogi mogu prepoznati pa ne čudi ovaj prigodni korak ususret zagrebačkom Prideu.

Uz pomoć agencije Señor odlučili su podržati svaku iskrenu ljubav posebnom edicijom njihovog cabernet franca. Posebni omot u duginim bojama progovorio je protiv etiketiranja i podržao ljubav u svim oblicima", kaže i dodaje kako su, osim njega u timu koji je kreirao ovo limitirano izdanje bili i Miro Čavar, kao art direktor i dizajner, te fotografkinja Maja Danica Pečanić.

Blumenšajn ističe kako ne strahuju od negativnih reakcija i nadaju se kako će i veliki brandovi slijediti njihov primjer:

"Ne bojimo se negativne reakcije jer ne propagiramo ništa krivo i nemoralno nego kao i uvijek dosad želimo podržati iskrene ljudske osjećaje i emocije, to bi trebalo biti univerzalno i iznad politike.

I još malo pojašnjenje zašto smo ponosni. U današnje si vrijeme brandovi ne mogu dozvoliti luksuz političke/vrijednosne pasivnosti i neopredijeljenosti. Ako se žele doista povezati sa svojom publikom ne mogu sjediti na više stolica odjednom nego trebaju podržati stavove koje dijele sa svojim potrošačima.

Nadamo se da će i veliki brandovi skupiti hrabrost za iskorak

Vani je ovo zapravo i stara vijest (Kraft, Hallmark, Burger King...), a kod nas pionirsku ulogu imaju manji brandovi. Nadamo se da će i veliki skupiti hrabrost i umjesto igre na sigurno pokušati napraviti nešto dobro i korisno za širu zajednicu, a posljedično i sebe", poručuje.

Inače, Iskrena vina Matković od početaka su veliku pažnju posvetili izgradnji branda koji zrcali filozofiju kojom pristupaju poslu - iskrenu posvećenost kreiranju dobrih vina, a za svoje su pomicanje granica nagrađeni Cropakom za najbolju domaću ambalažu, nominirani za Regpak (najbolju regionalnu ambalažu) i druge domaće i strane nagrade.

"Ovakva priznanja i reakcije ljudi daju nam dužnost da odgovorno pristupamo gradnji branda koji je obećao iskreno komunicirati sa svojom publikom", zaključuje Vanja Blumenšajn, kreativni direktor agencije Señor.

Ovo se limitirano izdanje od danas može kupiti ekskluzivno u Croatian Design Superstoreu u Martićevoj u Zagrebu, po cijeni od 65 kuna.

Najčitanije u tjednu

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.