Medijskim prioritiziranjem koronavirusa i svakodnevnim bombardiranjem sve crnjim brojkama dobiva se dojam kao da su drugi virusi, infekcije i bolesti postale manje relevantne. No, oni su i dalje tu.
Pandemija koronavirusa uvjetovala je promjenu načina života svih nas – neki se s tim nose lakše, a neki i ne baš najbolje. LGBTIQ zajednica bila je ranjiva skupina i bez korone, izložena većem riziku obolijevanja od depresije, anksioznosti i stresa, češćem korištenju opijata, beskućništvu te suicidalnim mislima i pokušajima samoubojstva.
Mišljenje je kao šupak – svatko ga ima. Učestala izreka kojoj, umjesto mudrosti, priznajem jedino redoviti osjećaj gađenja koji izaziva. Gađenje zbog pomisli da toliki broj ljudi doista gaji mišljenje o mišljenju čiji je sukus upravo ova usporedba sa šupkom.
I Požeško-slavonska županija konačno je dobila svoje prvo životno partnerstvo. Kako javlja portal pozega.eu, dvojica muškaraca ovih su dana stala pred matičara u gradu Kutjevu i točno u podne izrekli sudbonosno "da".
Ovih je dana brend Libresse, čiji je vlasnik švedska tvrtka Essity, u matičnoj zemlji objavio novu reklamnu kampanju. Uz hešteg #wombstories, Šveđani su željeli potaknuti rasprave o najširim seksualnim iskustvima žena. No, u Hrvatskoj je ova reklama dobila ponešto drugačiji oblik, barem na Facebook stranici Libresse Hrvatska.

Vezane teme

Vezane teme podržane su samo uz članke.


Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.