Knjigu Matta Walsha “Što je žena?” nisam čitao, niti imam namjeru. Zašto? Iz istih razloga zbog kojih nisam čitao ni knjige “Rimokatolički zločinački projekat veštačke hrvatske nacije” ili “Engleski pederski isprdak Toni Bler” Vojislava Šešelja, niti ću.
Cjelodnevna nastava krenula je u šezdesetak hrvatskih škola u svoj drugi mjesec eksperimentalnog djelovanja s više ili manje uspjeha. Nedostatak nastavnika, organizacije, prostora i opreme, kako se i pretpostavljalo, bit će jedan od najvećih problema ovakve ideje u hrvatskim školama.
Svatko od nas tople braće i sestara barem je jednom u životu čuo rečenicu "Nemam ništa protiv pedera, ali…" Ta je rečenica, vjerujem, direktna posljedica revolucije prajdova koju strejteri vide kao napad na muško-ženski brak, provokaciju tradicionalnih vrijednosti i nametanje neheteroseksualne orijentacije.
Istra se ponosno ističe kao jedna od autonomnih regija unutar Hrvatske. Njezina autonomija i snažan naglasak na ljudska prava proizlaze iz bogate kulturne baštine, povijesti i posebnih regionalnih karakteristika. U Istri se tako stvorilo okruženje gdje se raznolikost cijeni, a građanska sloboda i jednakost potiču.
Cjelodnevna nastava krenula je početkom ove školske godine eksperimentalno u 64 hrvatske osnovne škole i još je uvijek prerano govoriti kako će se ona "primiti" u školama, odnosno hoće li nastavnici, učenici i ravnatelji uloviti njezine glavne ciljeve koji se odnose na smanjenje razlike u ishodima učenika uzrokovane različitim socioekonomskim uvjetima i jačanje temeljnih kompetencija povećanjem minimalnog broja obveznih nastavnih sati.

Vezane teme

Vezane teme podržane su samo uz članke.


Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.