"Najbolja. Gej. Rođakinja. Ikad." Natpis je to na majici u kojoj se JoJo Siwa fotografirala i fotografiju objavila na društvenim mrežama uz rečenicu "rođakinja mi je nabavila novu majicu". Ovim potezom dala je do znanja da se autala obitelji te da je sad spremna to učiniti i javno.

Fotografiju je prvotno objavila samo bliskim prijateljima na Instagramu od kojih je dobila veliku podršku i ljubav. Ipak, znala je da bi objava javnosti mogla biti riskantna, no bila je ustrajna: "Ne bih voljela imati sve ovo što imam ako to nisam stvorila tako što sam bila iskrena i voljela one koje volim."

Jojo kaže da je objava uslijedila spontano, nakon videopoziva s djevojkom koja ju je ohrabrila na autanje. "Imam najbolju, savršenu, najljepšu curu na svijetu," uzbuđeno je dodala u intervjuu s Jimmyjem Fallonom u The Tonight Showu.

Samo dan prije konačne potvrde, JoJo je na TikToku zaintrigirala pratitelje, njih preko 30 milijuna, lipsinkajući stihove iz hita Lady Gage "Born This Way".

Nakon velike internetske podrške javila se pratiteljima na Instagramu videom uživo u kojemu kaže da nikada prije nije bila ovoliko sretna. "Toliko je puno ljubavi u svijetu, divno je! Ne trebamo se bojati, moramo biti ponosni i slaviti. Ljudi će reći da to nije normalno, ali to je tvoje normalno. Ljudi misle da je autanje strašno, ali više nije," rekla je.

"Moja osoba će biti moja osoba"

Tijekom javljanja uživo pratitelji su je pitali kako se deklarira, ali kaže da nije spremna dati odgovor jer ga ne zna. "Samo sam sretna!" Pitali su je i koliko je dugo dio LGBT zajednice, na što ponovno odgovara da ne zna.

"Mislim, cijeli život. Moja osoba će biti moja osoba – ako bude dečko, odlično; ako bude cura, odlično." Pratitelje je zanimalo i što kažu njezini roditelji. "Tata je rekao da je ljubav univerzalna. Mama kaže da je znala zadnje dvije godine jer je mislila da ne volim samo dečke. Mama i tata Siwa su legende!"

Netom nakon što se autala, njezina obitelj bila je prisiljena izaći iz kuće pred policiju i paparazze jer je netko lažno prijavio da se u njihovoj kući događa nešto protuzakonito. To se u Americi zove swatting, odnosno namjerno pozivanje specijalne policije na pogrešnu adresu. JoJo sumnja upravo na paparazze koji su na taj način mogli dobiti njezinu svježu fotografiju u svrhu objave vijesti o njezinu seksualnom identitetu.

"Tih pedesetak policajaca mogli su biti potrebniji negdje drugdje, a ovako su reagirali na lažni poziv paparazza. Za time nije bilo potrebe jer doslovno mi možete pozvoniti i ja ću vam mahnuti s prozora," rekla je.

Carstvo mašni

U videima nosi velike mašne ukrašene malim dugama i srcima u duginim bojama, a najprepoznatljivija je upravo po mašnama u kosi koje inače proizvodi. Prodaja mašni krenula je u lancu dućana Claire's, ciljana su publika djevojčice od šest do 12 godina, a JoJo kaže kako su one "simbol moći i vjerovanja". Kako i ne bi, kad je dosad prodala preko 80 milijuna mašni po cijeni od 40 do 100 kn.

"Ljudi ne znaju da sam s mamom prodavala mašne dok sam imala četiri-pet godina. Išle smo po frizerskim salonima i buticima. Mama mi je rekla da nosim mašne jer sam mala i slatka pa će ih ljudi prije kupiti. Netko je kupio deset mašni pa smo otišle na ručak i u šoping. Tih deset mašni pretvorilo se u 80 milijuna," objašnjava svoje poduzetničke početke.

Otad se njezin brand proširio na gotovo sve što možete zamisliti – donje rublje, flasteri, girlande, romobili, pečati, pa čak i okus sladoleda!

Multitalentiranost s dodatkom šećera

Primijetit ćete kako je ekstremno energična, agresivno glasna i nerazumljiva što je direktna posljedica šećera koji konzumira i koji je obavezan dio kućnog (američkog) inventara.

Karijera joj je krenula sudjelovanjem u emisiji "Dance Moms". Tema je emisije praćenje treninga i plesnih karijera klinaca zainteresiranih za ples, ali i njihovih majki uvijek spremnih na prepirku. Kako je mama Siwa plesna instruktorica, obje su sudjelovale u emisiji i tako lansirale JoJo među zvijezde.

Ubrzo nakon toga, JoJo se okušava u glazbenim vodama te snima nekoliko spotova od kojih je najveći uspjeh doživjela antibullying pjesma "Boomerang" (na YouTubeu se približava milijardi pregleda). Glazbena popularnost omogućuje joj da izda tri albuma i napravi koncertnu turneju od čak 144 nastupa koja se treba nastaviti jednom kad se smiri situacija s pandemijom koronavirusa. O kakvoj se mašineriji radi, govori činjenica da zarada od samo jednog nastupa doseže preko petsto tisuća dolara.

Završila na Timeovoj listi najutjecajnijih osoba

Zbog pandemije i otkazane turneje napravila je pozornicu u vlastitu dvorištu. "Želim ići na koncert pa svakog petka imam svoj koncert pun plesa, pjesme, svjetala i kostima." Paralelno s glazbom snima i tipične jutjuberske klipove te često surađuje s drugim popularnim YouTuberima (James Charles, Miranda Sings, Shane Dawson što je privuklo preko 12 milijuna pratitelja.

Ni ovdje ne staje pa tako sudjeluje u desecima televizijskih emisija i serija, daje glas u animiranom filmu "The Angry Birds Movie 2" te četiri godine zaredom dobiva priznanja na Nickelodeon Kids' Choice Awards.

Trenutačno priprema Nickelodeonov mjuzikl "The J-Team" koji se vrti oko njezina života, ali i oko toga da svi trebamo biti ono što uistinu jesmo. Za mjuzikl će pripremiti šest novih skladbi. Najveći joj je san nastupiti u poluvremenu Super Bowla. "Nadam se da ću uspjeti, makar imala 80 godina i održavala taj koncert iz samrtne postelje."

Časopis Time uvrstio ju je u sto najutjecajnijih osoba 2020. godine. "Ludnica! Nisam shvaćala koliko je to velika stvar dok nisam vidjela popis i imena na njemu. To je baš velika čast", prokomentirala je.

* Ovaj tekst sufinanciran je sredstvima Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija.

Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.